Avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Lize Ravensteijn - WaarBenJij.nu Avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Lize Ravensteijn - WaarBenJij.nu

Avontuur gaat bijna beginnen!

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

09 Augustus 2014 | Nederland, Berghem

Eeey allemaal,

Het avontuur gaat bijna beginnen voor mij. Nog maar 1 nachtje slapen....
Ik heb er zin in!
Ik vertrek morgenavond en kom (lokale tijd) 12 augustus aan in Sydney. Dit is de plaats waar ik ong. 4 maanden ga stage lopen. Na die vier maanden heb ik nog een maand de tijd om rond te reizen, maar ook moet er aan school gewerkt worden.
Het stagebedrijf, The Helping Hand Group, organiseert evenementen en veilingen. Veilingen van o.a. wijn, vakantiehuizen maar ook spullen van bekende artiesten. Zo is er bv. al een gesigneerde gitaar geveild van de bekende groep U2. Ik zal hier o.a. de administratie verzorgen. Maar ik mag ook de evenementen bijwonen. Super leuk lijkt mij dit! Voor diegene die het leuk vinden om de site van deze organisatie te bekijken, hierbij de link: http://helpinghand.com.au/
De eerste paar dagen verblijf ik in een hostel. Dit zit in het welkomspakket dat ik geboekt heb bij het bemiddelingsbureau. Na deze 5 nachten verhuis ik naar de plek waar ik de rest van de tijd zal verblijven. Dit is een huis voor meerdere personen. Hoeveel weet ik niet. Daar kom ik snel achter :) Maar het ziet er allemaal super netjes uit. Dit is de link om te zien waar ik kom te zitten: http://easystaysydney.com/houses/ en dan huis nr. 2.

Ik hoop jullie een beeld te hebben gegeven wat ik ga doen in Sydney. Ik hou jullie allemaal op de hoogte tijdens mijn verblijf in het verre Australië.

Groetjes Lize

  • 09 Augustus 2014 - 10:37

    Sandra Bouwman:

    Lize. Ik wens je veel succes met je stage.
    Ben benieuwd naar je verslagen.
    Ga je volgen. Goede reis.

    Gr Sandra Bouwman

  • 09 Augustus 2014 - 10:42

    Manon:

    Wow super stoer je stage! Heel veel plezier en succes! Ik ga je blogs volgen! Gr. Manon

  • 09 Augustus 2014 - 11:06

    Anke Strik:

    Nou lize, dat ziet er goed uit!alvast een goede reis en heel veel plezier down under! Groetjes Anke

  • 09 Augustus 2014 - 11:07

    Ans:

    Maak er iets moois van veel succes en vooral veel plezier en een leerzame tijd.

  • 09 Augustus 2014 - 11:49

    Stef:

    Super gaaf Lize! Een goede reis en heel veel plezier in Australië!

  • 09 Augustus 2014 - 12:38

    Patricia Van Dijck-Strik:

    Lize,
    Heel veel succes en heel veel plezier de komende maanden. Een goede reis.
    Groetjes, Patricia

  • 09 Augustus 2014 - 12:38

    Ursula:

    Lize, heel veel succes en vooral plezier. Geniet van je tijd daar. Gr. Ursula

  • 09 Augustus 2014 - 13:44

    Maaike Van Oorsouw:

    Lize heel veel plezier en succes op je stage avontuur!! Ook een goede reis gewenst.
    Liefs Maaike

  • 09 Augustus 2014 - 15:19

    Ans Van Kessel:

    We gaan je zeker volgen, ziet er goed uit.

  • 09 Augustus 2014 - 16:35

    Erik En Francia:

    Hoi Lize

    Nog een nachtje brabant en dan staat de groete reis te wachten. Je gaat het helemaal maken daar en komt zeker met een mooie levenservaring weer terug. Geniet er van en veel succes!

  • 09 Augustus 2014 - 17:55

    Saskia Teeuwen:

    Ha Lize,

    heel veel succes en plezier tijdens deze stage! Ik ga jou volgen. Ben benieuwd!

    x Saskia

  • 09 Augustus 2014 - 21:38

    Tante Ankie:

    Hee lieffie,
    Kei stoer hoor helemaal naar Australie, in gedachten en via deze site kunnen we het mooi allemaal mee gaan beleven. Dus laat alle juicy details maar doorkomen via dit medium of facebook. Ga en sla je vleugels wijd uit en nogmaals kom gezond weer terug. We nemen er vast een op, cheers mate! Xoxo Tante Ankie en ook namens je Ome Jos

  • 11 Augustus 2014 - 23:10

    Geertje:

    Lize geniet ervan. Volg je gevoel, vergeet de zonnenbrandcreme niet en kom terug met een rugzak vol met mooie herinneringen. Zoals de ausies zeggen; 'no worries'

  • 13 Augustus 2014 - 10:14

    Bert En Ardy:

    De reis achter de rug. Goedemorgen wordt goodmorning. A home away from home,geen Burg v Erpstr en Volvo voor de deur .
    Maar die "vette" car staat me wel aan. Ben benieuwd naar zijn topsnelheid!
    Lize, je verrassingskwis van je schattige broertjes doen we na deze tijd over en dan ook in de Engelse taal. Kijken wie er dan 't meeste weet, en jij mag ze schminken.
    Liefs van ons


  • 13 Augustus 2014 - 11:41

    Astrid Gremmen:

    Heel veel plezier en ga er vooral van genieten! Liefs Astrid Gremmen

  • 15 Augustus 2014 - 21:08

    Johanna En Jo:

    Goed aangekomen dat is alvast een goed begin veel succes maar vooral ook een hele fijne tijd gewenst.
    Groetjes vanuit de Burgem v Erpstr. Liefs Jo en Johanna

  • 15 Augustus 2014 - 22:12

    Judithcuperusnoordeloos:

    hoi lize
    ik hoop dat je een fijne tijd in australie hebt en dat je veel leert heel veel plezier en succes
    het is toch een groot avontuur wat je aangaat,maar heel veel leuke dingen ook denk ik
    veel plezier en we blijven je volgen
    jouke en judith

  • 16 Augustus 2014 - 22:06

    Pauline Noordeloos:

    Hallo Lize,
    Hopelijk ben je al een klein beetje gewend. De lange reis is meegevallen?
    Nog een dagje en dan gaat je stage beginnen. Spannend he!
    Heel veel succes en geniet van het mooie land en de prachtige natuur.
    Ik dank dat jij mooier weer hebt dan wij.

    Groetjes uit het natte Berghem. Liefs Jan en Pauline

  • 24 Augustus 2014 - 13:53

    Johanna En Jo :

    Alweer een week voorbij nu gaat het echte werk voor jou vaste vormen aannemen.spannend zeker,wij zijn zeer beniewd naar je eerste belevingen. We blijven je volgen. Veel succes,maar ook zeker veel plezier.groetjes en tot later

  • 26 Augustus 2014 - 20:08

    Eugène:

    Hoi Lize,

    Hoe is het er mee, nu 2 weken daar?
    Hopelijk is de heenreis goed verlopen. Veel succes bij de Aussies.

    Groetjes van de Teuntjes uit Mierlo (Marjon, Eugène, Sophie, Elise, Stan en Guus).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lize

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 995
Totaal aantal bezoekers 8998

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Stage Sydney

Landen bezocht: